Alltid nesten beredt…

Evig Poesi pleier å både være forberedt og klare for innsats når vi går på scena. Rett FØR vi går på scena, ja se DET er noe annet. Nå har jeg endelig satt meg på toget mot Halden – våt av svette. Toget sattes i bevegelse før jeg rakk å ta to skritt inne i toget, og … Ja. Men konsert blir det! En 300 speiderkids i Østfold skal få sitt livs morsomste konsertopplevelse, like sant som at jeg ikke lever opp til gruppenavnet mitt!

Dette er verdens beste jobb, men jeg kunne tenkt meg en privatjet og GRILLZ snart. Det var tross alt derfor vi ble rappere.

Nyt været, så kommer det en Evig Poesi / Conurbia / Definite skive og video om EN MÅNED!!!!!

Smart 9000 / Evig Poesi

20110806-053649.jpg

Legg igjen en kommentar

